21.6.2012

Lisää kenkiä..

Oli ihan pakko laitella lisää kenkiä, kun en vieläkään ole päässyt selville siitä väristä.. Ehkä joku päivä? :) Taas löytyi ihanuuksia kun googlailin. Halvempia ja kalliimpia :)

Kuva täältä Tämän hetkiset suosikit

                                                       . Huono kuva, mutta kuva täältä.


Nämä on jotekin tosi kivat..



Nää on aika veikeet :D

Pitäisi kai itsekin harjoitella tuota kollaasien tekemistä, niin ei aina tarvitse sitten allekkain laittaa..

Tässä on tullut mietittyä myös hiuskoristeita.. Joku sellainen ns. korukampa tai sitten joku panta. Kyllä tää on sit hankalaa :D Niistä laitan kuvapostauksen myöhemmin. Mietin myös sellaisen tekoa itse (korut olin jo suunnitellut tekeväni). Saas nähdä tämänkin kanssa.

Ilokseni huomasin, että olin saanut uuden lukijan, tervetuloa :)

Mutta, oikein mukavaa jussia kaikille :)





4 kommenttia:

  1. Aaaaaaaah noi ekat ja kolmannet! Ja mitä ne on noin halpojaki! :O piru kun en osaa tilata ulkomailta. Noi kolmannet ois niin mun, niin mun, pinkkinä siis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aattelinkin, että tykkäät noista pinkeistä :) Mäkin ihmettelin tota hintaa, mutta eihän se hinta lopulta mitään takaa.. Postituskulutkin oli 0.99€/100g :D Ei loppupeleissä paha hinta.
      Noi ekat on mun suosikit tähän mennessä ja mietinkin josko ne hommaisin :) Ne menis jopa valkoisenakin, tosin menis noista kaikki värit kyllä.. Ehtis hyvin harjoitella niillä kävelyä :D

      Jos vaihtaisin tätä taktiikkaa ja ostaisin mieleiset heti..

      Ulkomailta tilaaminen on yllättävän helppoa, etenkin kun hoksasin noi tullit yms. :D Itse kanssa olin ennen ekaa kertaa, että apua, miten tämä menee, mutta hyvin on toistaiseksi sujunu :D Ja jos en oo jotain juttua ymmärtäny, niin onneksi tuo mies taitaa ton englannin vähän paremmin :)

      Suosittelen kyllä :)

      Poista
  2. No mulla ei kielipäätä oo kyllä oikein yhtään :D Mut onneks on kyl kielitaitonen kaaso, pitääpäs sen kans katsastaa ;)

    VastaaPoista
  3. Onneksi on joku :)
    Suosittelen kyllä kokeilemaan ainakin sitä tilausta. Itselle juuri avasin PayPal-tilin..

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita :) Kiitos viestistäsi.